KOHO HLEDAJÍ A PO ČEM TOUŽÍ DNEŠNÍ NEZADANÍ?
Hledají nezadaní v Náhodě vážné seznámení?
Rádi bychom, aby právě touha po vážném seznámení byla tou hlavní motivací, k vyhledání partnerů v naší seznamce Náhoda. Spolupráce s klienty, kteří se vážně chtějí seznámit, je tím, čemu se věnujeme především. Najít skutečný vztah se už s Náhodou podařilo několika stovkám klientů. Mezi nimi i pár těch, kteří na vážné seznámení se ženou či s mužem a život ve dvou už příliš nevěřili. Ale byli odhodlaní a nakonec to dokázali.
Co skutečně chtějí klienti, kteří se rozhodli seznámit se s Náhodou?
Na to nám v rámci našeho průzkumu v roce 2012 odpovědělo 1 600 klientů a v roce 2015 dokonce 5 500 klientů. Děkujeme a velice nás těší, že u nás klienti kromě jiného hledají především opravdovou lásku, skutečný vztah a vážné seznámení.
VÝSLEDKY PRŮZKUMU
Jaký je typický klient Náhody?
aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ
nezadaný, hledající skutečného partnera a vážný vztah
žijící především v Praze a velkých městech a jejich okolí
věkové kategorie
▪ 25 až 45 – nezadaní – od vztahu očekávají rodinu a děti
▪ 45 až 65 – nezadaní – děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah
Práce
nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 %
| postoj k práci | ženy | muži | 
| nejdřív práce, potom zábava | 32% | 38% | 
| jsou důležitější věci na světě | 31% | 27% | 
| je zdrojem financí | 22% | 22% | 
| je to můj život | 5% | 5% | 
Životní postoje
| oddanost | ženy | muži | 
| vzájemná podpora je důležitá | 81% | 66% | 
| jsem tady pro tebe | 6% | 25% | 
| partnerství je vztah 2 individualit | 12% | 8% | 
| zodpovědnost | ženy | muži | 
| společná tíha se lépe nese | 67% | 58% | 
| stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš | 16% | 29% | 
| každý zodpovídá jen sám za sebe | 12% | 8% | 
Věrnost a sex
| věrnost | ženy | muži | 
| bokovka vztah většinou naruší | 70% | 69% | 
| i mistr tesař se někdy utne | 12% | 8% | 
| co oči nevidí, to srdce nebolí | 7% | 5% | 
| svoboda je nade vše | 2% | 3% | 
O svém vztahu k nevěře se více svěřují ženy. Muži nevěru méně často tolerují, chtějí se však více cítit svobodní. Ženy jsou častěji ochotné případný zálet partnera tolerovat kvůli zachování vztahu.
| sex | ženy | muži | 
| sex je kořením vztahu | 47% | 47% | 
| bez dobrého sexu není dobrý vztah | 46% | 42% | 
| čím více, tím lépe | 2% | 4% | 
| není důležitý | 2% | 5% | 
95 % považuje sex za zásadní součást vztahu. 3 % respondentů (1x tolik mužů) by se dala nazvat náruživými – čím více sexu mají, tím lépe se cítí.
Jakého partnera hledám?
| důležité charakteristiky – klienti zadávali i více možností | ženy | muži | 
| aktivního | 76% | 58% | 
| společenského | 70% | 61% | 
| dobrodružnou povahu | 29% | 37% | 
| rodinný typ | 59% | 53% | 
| domácí typ | 7% | 21% | 
Ženy – ač emancipované, hledají chlapy, o které by se mohly opřít, a to i finančně. Rády by s nimi trávily volný čas ve společnosti i dobrodružstvím.
Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu.
10 nejdůležitějších motivů seznámení
| (klienti zadávali i více možností) | ženy | muži | 
| vážné seznámení | 71% | 81% | 
| láska | 62% | 68% | 
| společný život | 52% | 60% | 
| společný volný čas | 56% | 42% | 
| cestování | 46% | 31% | 
| pobyt v přírodě | 39% | 35% | 
| kultura | 36% | 24% | 
| sport | 30% | 29% | 
| vlastní děti | 16% | 24% | 
| sex/flirt | 7% | 21% | 
Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena.
IDEÁLNÍ PARTNER NAŠICH NEZADANÝCH
Po čem ženy touží?
 ▪ smysl pro humor
▪ smysl pro humor
▪ pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano
▪ chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní
▪ přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý)
▪ peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí
▪ charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat
▪ aktivní optimista se sportovním duchem
▪ selský rozum nebo i chytrost
▪ vyřešená vztahová minulost (především psychicky)
▪ chemie
▪ raději nekuřáka
▪ VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo SŠ – majitele firmy
Po čem muži touží?
 ▪ přitažlivost
▪ přitažlivost
▪ ženskost
▪ chemie
▪ pozitivní přístup k životu
▪ aktivní ženu se smyslem pro rodinu
▪ abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje
▪ hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti
▪ aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie)
▪ nechtějí dominantní ženu
▪ štíhlost, nikoliv hubenost
▪ VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku
Po čem touží nezadaní?
tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!
nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc:
▪ muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen
▪ ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít
▪ muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou
představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klienty postupně spojují tyto dvě věci v jednu
nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných
ČÍM SE NÁHODA ZABÝVÁ
I. seznámení
on-line
▪ test osobnosti vytvořený Náhodě na míru
▪ ověřujeme profily – (klient si může určit stupeň viditelnosti svého profilu)
VIP servis 
▪ individuální vyhledávání – TOP program (agentura po analýze vytipuje partnery a osloví je)
▪ skrytá identita (vedení profilo zcela mimo databázi pro náročné)
▪ elitní seznamování je specializovanou službu, při kterém vyhledáváme na míru konkrétního muže či ženu pro toho/tu, kdo si vyhledávání zadává. Nehledáme pouze v klientské databázi naší seznamky, ale zaměřujeme se na hledání naprosto všude a oslovujeme také širokou veřejnost (prostřednictvím videoreklamy a dalších možností) s jasným záměrem najít „tu pravou“ nebo „toho pravého“.
vše o seznamování
II. příprava na vztah
analýza
▪ minulé zkušenosti a jak nezadaného ovlivňují
▪ rodinné souvislosti
▪ očekávání od nového vztahu a partnera
▪ je připraven na nový vztah či je třeba s něčím pracovat?
koučink
psychologická poradna
styling
vše o přípravě na vztah








