ČASTÉ DOTAZY
Jak vložit FOTOGRAFII do mého profilu?
- Přihlaste se do svého profilu a klikněte na MŮJ PROFIL v horním menu
- Klikněte na první kříž – OSOBNÍ ÚDAJE
- V rámečku určeném pro fotku zmáčkněte tlačítko „změnit“
- V nově otevřeném okně zmáčkněte tlačítko „Vybrat soubor“ a najděte cestu k obrázku ve svém počítači
- Vše potvrdíte tlačítkem „Uložit obrázek“
- A máte hotovo
Jak docílím aby kříže u mého profilu byly barevné?
Zabarvení křížů můžete u svého profilu ovlivnit vy sami. Čím více informací o sobě v profilu prozradíte, tím více křížů se vám zabarví. Ostatní členové se tak na první pohled dozví, které profily obsahují více informací – kolik jste toho na sebe prozradili.
Zapomenuté heslo nebo přihlašovací údaje
VÍM SVŮJ NICK ALE ZAPOMNĚL JSEM HESLO
Aby se vám k vašemu nicku vygenerovalo nové heslo udělejte následující:
1. do přihlašovacího formuláře (na stránkách vpravo nahoře) do pole nick vepište své přihlašovací jméno
2. do pole heslo napište jakýkoliv text a klikněte na tlačítko odeslat
3. pod tlačítkem odeslat se vám zobrazí text: neplatné přihlašovací údaje, zapomněli jste heslo?
4. klikněte na text „zapomněli jste heslo?“ a postupujte dále podle pokynů na stránkách (nové heslo vám bude odesláno na vámi vyplněný email)
5. nezapomeňte si poté po přihlášení změnit toto automaticky vygenerované heslo na vaše vlastní v sekci Můj profil
ZAPOMNĚL JSEM SVŮJ NICK I HESLO
Napište nám na info@nahoda.com a my vám zjistíme pod jakým nickem jste u nás registrovaný/ná. Ve chvíli, kdy budete znát svůj nick, postupujte dle pokynů uvedených výše.
Žádost o blokaci / smazání profilu
Chcete svůj profil odstranit z galerie?
Vyplňte formulář výše a my váš požadavek nejpozději do 7 pracovních dnů vyřídíme. Po úspěšné blokaci či smazání profilu dojde k odstranění vašeho profilu z galerie, a také ke zrušení zasílání veškerých obchodní sdělení naší společnosti na mail uvedený v registraci. Informace o této žádosti a způsobu jejího vyřízení budeme po přiměřenou dobu uchovávat, abychom byli schopni prokázat, že plníme povinnosti stanovené obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
GALERIE ČLENŮ
Jak ovlivním umístění svého profilu v galerii?
V galerii mají přednost profily klientů, kteří mají objednané některé z našich členství. Následují profily registrovaných uživatelů s fotografií.Pokud tedy chcete ovlivnit své umístění v galerii:
- objednejte si některé z členství, které nabízíme
- vložte do svého profilu fotografii
- často naše stránky navštěvujte (lepší pozici ovlivňuje také datum posledního přihlášení uživatele)
Proč je u některých profilů napsáno OVĚŘENO?
U profilů označených jako OVĚŘENO, se Vám sama Náhoda zaručuje, za pravdivost údajů v daném profilu klienta. Správnost údajů byla ověřena předložením průkazu totožnosti.
Proč u některých členů nefunguje v galerii tlačítko VÍCE, i když mají zbarvené křížky?
Tento člen umožnil přístup k detailům svého profilu pouze skupině uživatelů, kteří mají vyšší oprávnění než máte nyní vy sami. Prohlédněte si typy členství a aktivujte si členství a znovu se rozhlédněte po galerii.
OBJEDNÁVKY
Jak poznám, že je moje objednávka přijata / vyřízena?
Náš objednávkový systém funguje jako klasický eshop.
- V horním menu najdete položku objednávkový košík s informací, kolik aktuálních položek zde máte
- Po skontrolování položek v košíku dokončete objednávku dle pokynů
- Na vámi uvedený mail obdržíte informaci o vytvořené objednávce
- Po převedení částky na náš účet vám potvrdíme zaplacení objednávky
DOPORUČENÍ PARTNEŘI
Proč nemám nikoho v doporučených partnerech?
Tato služba je přístupná pouze těm našim klientům, kteří mají objednáno některé z členství.
Přesvědčte se v „mém profilu“ na kříži „ideální partner, motiv seznámení“, zda nemůžete u některého ze svých požadavků na budoucího partnera rozšířit svůj výběr a zvýšit tím své šance.
POŠTA
Nefunguje mi pošta. Nevíte proč?
Chcete-li využívat interní poštu Náhody, abyste oslovili toho, kdo vás v Galerii zaujal, aktivujte si jedno z našich členství.